Friday, April 27, 2012

BERSIH 3.0


TOLAK BERSIH 3.0 - DEMI KEMAKMURAN NEGARA

Apa yang pasti esok , 28hb April 2012, waktu demo BERSIH 3.0 yang dijalankan oleh Pakatan Pembangkang pihak Polis sekali lagi akan menjadi mangsa kekejaman mereka puak Pembangkang ini. Provokasi dan maki hamun akan dihamburkan kepada Polis yang bertugas dan seterusnya kekerasan yang mereka akan gunakan.

Dimana salahnya pihak Polis dalam mempertahankan diri dan menjaga keselamatan 27.6 Juta Rakyat Malaysia dan Negara ini? Dimana salah mereka bertindak tegas keatas puak BERSIH yang boleh kita takrifkan sebagai pemberontak? Dimana keadilan untuk pihak Polis yang sanggup berkorban apa sahaja dalam mempertahankan Malaysia ini dari kacau bilau?

Rakyat mampu melihat, Rakyat Mampu Mendengar dan Rakyat juga Mampu Memberikan Kerjasama kepada pihak Polis agar Malaysia aman dan tenteram dari pekara yang boleh mencetuskan tragedi berdarah sepertimana didalam video diatas.

Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras merasakan BERSIH 3.0 hanya patut dilakukan di rumah oleh wanita - wanita yang perihatin. CONTOHI BERSIH 3.0 yang di persetujui oleh Pergerakan PUTERI UMNO Bahagian Cheras :-

No comments: