Monday, July 4, 2011

RAKYAT MALAYSIA HARUS AKUR TITAH YANG DI PERTUAN AGONG

Langkah yang di buat oleh Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia membatalkan Himpunan Patriot adalah merupakan langkah yang bijak. Langkah tersebut dibuat kerana menghormati dan menjunjung titah Yang Di Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin. Tuanku Mizan dalam titah khasnya antara lain mengingatkan, "Dalam keghairahan sebahagian rakyat berpolitik bagi menyuburkan demokrasi dalam negara, kita hendaklah pastikan juga tuntutan demokrasi itu tidak akan membawa kemusnahan kepada negara".

Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras menyeru kepada semua ahli - ahli UMNO
di seluruh negara, mengambil inisiatif mengadakan kempen "Sayangi UMNO Cintai ISLAM" - SUCI dalam memastikan rakyat terus mendokong UMNO sebagai Parti yang memelihara hak bangsa Melayu dan memartabatkan Islam.

Sesungguhnya kempen BERSIH yang di jaja oleh pihak pembangkang hanyalah sekadar bertujuan meningkatkan populariti Pakatan Rakyat yang kian merudum dan tidak mendapat sokongan rakyat Malaysia.

Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras percaya kempen "Sayangi UMNO Cintai ISLAM" - SUCI akan menenggelamkan Kempen BERSIH yang melibatkan dikalangan ahli Parti DAP, PAS dan PKR.




No comments: