Thursday, September 30, 2010

PERSEDIAAN PILIHANRAYA KECIL DUN GALAS

KUALA LUMPUR 29 Sept. - Anggota Parlimen Gua Musang Tengku Razaleigh Hamzah telah dilantik sebagai pengarah pilihan raya UMNO/BN untuk pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri Kelantan kawasan Galas.

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dalam satu kenyataan berkata, keputusan itu diambil dalam mesyuarat Jawatankuasa Pengurusan UMNO hari ini.

"Dengan restu Presiden (UMNO) Datuk Seri Najib Tun Razak, saya telah menghubungi Tengku Razaleigh untuk memberitahu beliau mengenai keputusan parti melantik beliau dan beliau setuju,” kata Muhyiddin yang juga Timbalan Presiden UMNO dan Timbalan Pengerusi Barisan Nasional. - Sumber Berita dari Bernama

Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras mengucapkan tahniah kepada YM. Tengku Razaleigh bin Hamzah atas kepercayaan dan perlantikan beliau sebagai Pengarah Pilihanraya Kecil Dun Galas. Pengumuman itu di buat oleh Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yasin, manakala Datuk Mustapha Mohamad pula di lantik sebagai Timbalan Pengarah Pilihanraya. Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras melahirkan rasa yakin dan percaya kedua-dua tokoh ini mampu mengerakkan jentera Barisan Nasional bagi memenangi DUN Galas pada Pilihan Raya Kecil kali ini.

No comments: