Wednesday, February 29, 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU

Sekalung Tahniah dari Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras buat Puan Nazatul Shima binti Shamsuddin dan suaminya yang tercinta Encik Mohd Farid bin Dahalan yang telah melangsungkan perkahwinan mereka pada 19hb Februari 2012 bersamaan 26 Rabiul Awal 1433 Hijrah yang lalu, bertempat di Dewan Pusat Rekreasi Cheras, Jalan Peel, Cheras Kuala Lumpur.

Puan Nazatul Shima yang merupakan Penolong Setiausaha (PSU) Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras telah melangsungkan Majlis Pernikahan pada 17hb Februari 2012 dan Majlis Berinai pada 18hb Februari 2012.


Ketua Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras, Puan Sarina Sharif, telah hadir dan di beri penghormatan menepung tawar kedua mempelai di atas pelamin. Turut hadir memeriahkan Majlis Perkahwinan adalah Datuk Wira Syed Ali Al Habshee, Ketua UMNO Bahagian Cheras, turut hadir Puan Hajah Zurainah Musa, Setiausaha UMNO Bahagian merangkap Naib Ketua Wanita UMNO Bahagian Cheras, Datuk Syed Mehdhar, Ketua Pemuda UMNO Bahagian Cheras dan Ahli - Ahli Jawatankuasa UMNO Bahagian Cheras dan Puteri UMNO Bahagian Cheras.

"Selamat Pengantin Baru dan Semoga Berbahagia sehingga ke akhir hayat".


No comments: