Sunday, September 6, 2009

MAJLIS PENYERAHAN SUMBANGAN DAN BERBUKA PUASA BERSAMA WARGA EMAS RUMAH SEJAHTERA, CHERAS.

Tarikh : 05 September 2009
Masa : 06:00 petang
Tempat : Rumah Sejahtera, Lot 3716 Jalan 17, Off Jalan Kuari, Cheras Baru,Kuala Lumpur


Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras, telah menganjurkan Majlis Penyerahan Sumbangan dan Berbuka Puasa bersama Warga Emas Rumah Sejahtera Cheras, pada hari Sabtu 05 September 2009 bersamaan 15 Ramadhan 1430. Majlis ini bertambah serinya dengan kehadiran Yang Berbahagia Datuk Mahadi Hj Abdul Shukor, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Cheras bersama isteri beliau, Datin Misliza. Majlis tersebut turut di hadiri oleh Setiausaha UMNO Bahagian Encik Baharuddin Mustafa bersama Ahli Jawatankuasa UMNO Bahagian Cheras serta Ahli Jawatankuasa Puteri UMNO Bahagian dan Ketua - Ketua Puteri UMNO Cawangan.















Penganjuran Program ini adalah bertujuan untuk menerapkan rasa prihatin dan memupuk rasa kasih sayang dalam diri golongan muda, terutama di kalangan ahli Puteri UMNO, terhadap warga emas selain daripada menghulurkan bantuan kepada mereka yang akan menyambut hari lebaran yang bakal menjelang tiba.

Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras telah menyerahkan sumbangan sebanyak RM2,000.00 kepada pihak Rumah Sejahtera. Sumbangan tersebut telah di sampaikan oleh Puan Sarina Sharif, Ketua Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras kepada Yang Berbahagia Datuk Nordin, Pengerusi Rumah Sejahtera, berserta sumbangan kuih raya, kain batik dan kain pelekat kepada semua warga emas yang berada di Rumah Sejahtera. Ketua Pergerakan Puteri UMNO dan Ahli Jawatankuasa Puteri UMNO telah berpeluang beramah mesra bersama Warga Emas Rumah Sejahtera dan melihat sekitar kawasan Rumah Sejahtera sebelum majlis berbuka puasa.







No comments: