Tuesday, March 16, 2010

HARI KELUARGA PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN CHERAS 2010


Pada 6 Mar 2010 sehingga 7 Mar 2010, Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras telah menganjurkan Hari Keluarga bagi tahun 2010 bertempat di Everly Resort Hotel, Melaka.



Hari Keluarga Puteri UMNO Bahagian Cheras telah dihadiri seramai 45 orang yang terdiri daripada barisan Ahli Jawatan Kuasa Pergerakan Puteri UMNO Bahagian, Ketua Puteri UMNO Cawangan berserta Naib Ketua Puteri Cawangan dan juga Setiausaha Puteri UMNO Cawangan.



Objektif utama Hari Keluarga Puteri UMNO Bahagian Cheras di anjurkan adalah untuk merapatkan silaturahim di antara Ketua Puteri , Naib Ketua Puteri dan Setiausaha Bahagian dan Cawangan. Bersama kehadiran kaum keluarga acara Hari Keluarga Puteri UMNO Bahagian Cheras berlansung dengan meriahnya.



Program Hari Keluarga telah dimulakan dengan aktiviti sukan yang melibat Ahli - ahli Puteri dan keluarga. Pelbagai hadiah-hadiah yang hebat juga telah diberikan kepada semua pemenang. Acara kemuncak Hari Keluarga, pihak urusetia telah mengadakan majlis makan malam yang turut dihadiri oleh tetamu istimewa iaitu, Puan Azliza (Along) yang merupakan Pengerusi Tetap Puteri UMNO Malaysia merangkap Ketua Puteri UMNO Bahagian Tangga Batu, Melaka.



Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras turut ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Yang Amat Berhormat Datuk Seri Haji Mohd Ali Bin Mohd Rustam, Ketua Menteri Melaka yang sudi menaja makan tengahari sebelum bertolak pulang ke Kuala Lumpur. Adat orang Melaka tidak lekang dengan pantun.

Kalau ada sumur di ladang,
boleh kami menumpang mandi,
Kalau ada umur yang panjang,
boleh kami berjumpa lagi.

No comments: