Tuesday, March 16, 2010

SELAMAT PENGANTIN BARU :-)



Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras mengucapkan Selamat Pengantin Baru serta ucapan tahniah kepada Saudari Norehan, Exco Puteri UMNO Bahagian Cheras yang telah selamat diijabkabulkan pada 14 Mar 2010 (Ahad) dengan pasangan beliau Saudara Mohd Nor Baqi Bin ABdul Razak di Pusat Rekreasi Cheras Jalan Peel, Kuala Lumpur.




Semoga perkahwinan mereka berdua akan berkekalan sehingga ke akhir hayat dan di kurniakan oleh ALLAH s.w.t. sebuah keluarga yang bahagia. AMIN....

2 comments:

paku payong said...

salam to all,

apa ke nama pasangan norehan tu? ko org lapur main tangkap muat jer sbb tu aku peratikan blog ko org xde org nak masuk komen. apa laa ko ina (aku tengok badan ko dah gemuk sekarang, dah banyak masyuk ke?) mcm terpaksa jer buat blog pu3 cheras. tapi aku respek juga kat ko kalo nak banding dgn pemuda dan wanita bahagian ko org langsung xde blog lagi. cioa & gracias!

puteri.cheras said...

Saudara Paku Payong, maaf kerana mungkin saya sudah terlepas pandang untuk saya meletakan nama pasangan Saudari Norehan, dan teguran dari anda telah saya perbetulkan...terima kasih.

Berkenaan dengan kewujudan blog PU3 ini adalah atas rasa tanggungjawab dan mengikut arus perkembangan semasa, agar kt tidak dilihat ketinggalan.Terpaksa atau tidak, bukan masalah... yang penting usaha dan niat untuk kt melakukan sesuatu yg baik untuk puteri Bahagian.

Paku payong...sila anda tarik balik kata2 anda kepada Puan Sarina kerana ianya adalah satu tuduhan dan penghinaan...dan cuba belajar untuk menghormati perasaan dan sensitiviti pihak lain...