Wednesday, February 23, 2011

MAJLIS PERASMIAN PERSIDANGAN SERENTAK CAWANGAN - CAWANGAN UMNO BAHAGIAN CHERAS

















Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Utama Dr. Rais Yatim akan merasmikan Persidangan Serentak Cawangan-Cawangan UMNO Bahagian Cheras, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, pada 23 Februari 2011 bersamaan hari Rabu. Majlis tersebut akan di adakan di Dewan Utama Pusat Rekreasi Cheras, Jalan Peel, Cheras bermula jam 8 malam.

Selain Ketua UMNO Bahagian Cheras, Datuk Wira Syed Ali Alhabshee yang akan menyampaikan ucapan penting, Datuk Seri Utama Dr. Rais Yatim juga difahamkan dalam ucapannya akan mengupas pelbagai isu politik semasa termasuk persediaan menghadapi Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13.
Ketua-Ketua UMNO Bahagian di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur dijangka akan turut hadir bagi memeriahkan majlis tersebut.

NOTA KAKI : Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras ingin mengucapkan Selamat Datang kepada Yang Berhormat Datuk Seri Utama Dr. Rais Yatim ke UMNO Bahagian Cheras. Di seru ahli - ahli Puteri UMNO Bahagian Cheras dapat bersama - sama menyambut kehadiran YB Datuk Seri Utama Dr. Rais Yatim pada malam ini.

1 comment:

UMNO PARTI PENJARA said...

selamat berjuang...










--------------------------------------------------------------------------------------------
Transformasi besar kpd generasi muda - Generasi baru wajib 'membunuh' beruk-beruk tua nyanyuk Sinar Harian yang Nak MampuS...BACUL!!
http://Blog1Malaysia.blogspot.com/