Monday, June 20, 2011

SIRI "ROAD TOUR" KEAHLIAN PUTERI UMNO BAHAGIAN CHERAS

Bertempat di PPR Laksamana, Jalan Peel, Cheras pada hari Ahad bersamaan 19 Jun 2011, Biro Keahlian dan Biro Sukarelawan Puteri UMNO Bahagian Cheras telah menganjurkan program siri "Road Tour" Penambahan Keahlian Puteri UMNO bagi siri Minggu ke 3.

Program yang di ketuai oleh Puan Sarina Sharif yang merupakan Ketua Puteri UMNO Bahagian Cheras, adalah program turun padang ke Perumahan Rakyat di sekitar Parlimen Cheras di samping menjalinkan hubungan silaturahim dengan penduduk setempat dan ahli - ahli UMNO khususnya.

Ketua UMNO Bahagian Cheras, Datuk Wira Syed Ali Alhabshee dan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Cheras Tuan Haji Syed Mehdhar Syed Abdullah berserta dengan Ahli - Ahli Jawatankuasa UMNO Bahagian, Wanita, Pemuda dan Puteri telah turut sama dalam perasmian program Siri "Road Tour" Keahlian Puteri.

Pelbagai aktiviti telah di laksanakan bersama - sama Jawatankuasa Komuniti penduduk PPR Laksamana, Jalan Peel, Cheras serta mendapat kerjasama agensi Kerajaan seperti Jabatan Kesihatan Cheras Baru, wakil Suruhanjaya Pilihanraya (SPR), JASA dan ahli-ahli jawatankuasa Puteri UMNO bahagian Cheras.

Acara bermula pada jam 9.00 pagi dengan aktiviti Senamrobik bersama penduduk - penduduk PPR Laksamana, aktiviti mewarna lukisan dan program mengunting rambut secara percuma telah di lakukan khusus untuk anak - anak dan penduduk setempat diPPR Laksamana. Kaunter pemeriksaan kesihatan percuma, kaunter pendaftaran Pemilih dan kaunter pendaftaran ahli baru Puteri UMNO telah di buka untuk kemudahan penduduk PPR Laksamana, Jalan Peel, Cheras.





Program "Road Tour" ini telah mendapat sambutan yang hangat dari penduduk PPR Laksamana yang berbilang bangsa dan program ini akan di teruskan ke lokasi PPR di sekitar Parlimen Cheras.



No comments: