Wednesday, August 24, 2011

MAJLIS BERBUKA PUASA PUTERI UMNO BAHAGIAN CHERAS




Bertempat di D'Saji, Dewan Perdana Felda, Jalan Semarak Kuala Lumpur , Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras telah mengadakan majlis berbuka puasa bersama Ketua Puteri UMNO Bahagian Cheras, Puan Sarina Sharif.

Majlis berbuka puasa khusus untuk Ahli - Ahli Jawatankuasa Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras yang telah bertungkus lumus melaksanakan program Rahmat Ramadhan Siri ke 2 yang bertempat di Rumah Anak - Anak Yatim Baitul Ehsan.


Tema Menu Buffet Ramadhan di Felda D'Saji pada tahun ini adalah "Kampungku" dengan membawa resepi asli masakan kampung dan tradisional seperti Nasi Beriani, Nasi Bukhari, Rendang Tok, Dendeng Daging, serta ulam - ulaman. Turut dihisai dalam menu buffet Ramadhan pelbagai jenis masakan dari pelbagai kaum dan paling istimewa adalah Kambing Panggang.


Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras mengambil kesempatan menyampaikan ucapan jutaan terimakasih kepada Puan Sarina Sharif yang telah sudi hadir di Majlis Berbuka Puasa dan belanja Ahli - Ahli Jawatankuasa Puteri UMNO.






No comments: