Monday, February 4, 2013

SEKALUNG TAHNIAH KEPADA DATUK SERI SYED ALI AL HABSHEE

Ketua UMNO Bahagian Cheras, Datuk Wira Syed Ali Alhabshee hari ini dianugerahkan Darjah Seri Mahkota Wilayah (S.M.W.) bersempena sambutan Hari Wilayah Persekutuan, yang membawa gelaran DATUK SERI.

Anugerah tersebut disempurnakan oleh Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong, di Balairongseri, Istana Negara, Jalan Duta, Kuala Lumpur.

Datuk Seri Syed Ali yang juga Setiausaha Badan Perhubungan UMNO Wilayah Persekutuan menyifatkan penganugerahan tersebut sebagai penghargaan terhadap seluruh kepimpinan UMNO di Bahagian Cheras dan di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur amnya.

"Saya amat terharu dengan penganugerahan tersebut dan insyaallah akan terus menabur khidmat bakti kepada masyarakat setempat," katanya ringkas ketika ditemui di majlis tersebut.

Dua orang Ahli Jawatankuasa UMNO Bahagian Cheras, iatu Encik So'aid Ali turut dianugerahkan Ahli Mahkota Wilayah (A.M.W.) dan Puan Sri Datin Che Ashidah Mini,di anugerahkan Kesastria Mahkota Wilayah (K.M.W.).

Pegawai Media kepada Datuk Seri Syed Ali, Encik Amran Mamat pula dianugerahkan Pingat Pangkuan Mahkota Wilayah (P.P.W).
 
Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras mengambil kesempatan mengucapkan sekalung Tahniah kepada Datuk Seri Syed Ali Al Habshee dan penerima - penerima anugerah pingat sempena Hari Wilayah 2013.
 

No comments: