Friday, December 6, 2013

NAZATUL SHIMA - KETEPIKAN FAHAMAN POLITIK UNTUK MENGHULURKAN BANTUAN KEMANUSIAAN




06 Disember 2013 - Ketua Puteri UMNO Bahagian Cheras, Puan Nazatul Shima Shamsuddin menyifatkan supaya Ketepikan Fahaman Politik Untuk menghulurkan Bantuan Kemanusiaan

Parti pembangkang sanggup mendoakan negara dilanda malapetaka sebagai balasan kepada kerajaan adalah kejam, dek kerana kenaikan cukai dan harga barangan.

Adakah tindakan itu bertepatan dengan ajaran agama islam yang selalu menekankan ukhuwah diantara kita sesama islam penekanan sifat bantu membantu diantara kita.

Menurut beliau adakah ini sifat yang diterapkan atau syarat untuk menjadi pembangkang?,sedarlah wahai saudara -saudara seagama dan sebangsa untuk bangkit dan berfikiran matang dalam perihal perikemanusian dan berpolitik biarlah dengan cara yang sihat.

Kami mencabar kepada blogger-blogger dari pakatan parti pembangkang untuk menunjukan dan buktikan seperti apa yang dikata.Bila diajak menjadi sukarelawan semua senyap! bagi saya ini adalah tebukti "Pembangkang lebih berminat untuk mencari kepentingan peribadi yang sempit disamping membuat janji kosong dan menabur fitnah," ujarnya Ketika menghadiri Perhimpunan Agung UMNO 2013 di PWTC .

                                             


No comments: