Tuesday, March 23, 2010

BOWLING PERSAHABATAN 2010 ANJURAN BIRO SUKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN CHERAS



Pada 21 Mar 2010 bersamaan Hari Ahad, Biro Sukan dan Belia Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras telah menganjurkan Pertandingan Bowling Persahabatan di antara ahli - ahli Puteri UMNO cawangan di Bahagian Cheras yang bertempat di Ampang Superbowl, Ampang Point, Ampang Selangor.

Seramai 35 orang peserta terdiri dari pasukan Puteri UMNO dan pasukan jemputan dari Pemuda UMNO Bahagian Cheras telah mengambil bahagian dalam kejohanan yang berlansung dalam suasana penuh semangat kesukanan.



Puan Sarina Sharif, Ketua Puteri Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras telah menyampaikan hadiah kepada pemenang - pemenang dan berharap aktiviti - aktiviti sukan seperti sukan Bowling ini dapat membentuk kerjasama berpasukan di samping mengeratkan silatrurahim sesama ahli -ahli Puteri UMNO di Bahagian Cheras.

Biro Sukan dan Belia Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras mengucapkan tahniah kepada para pemenang dan kepada mereka yang kurang bernasib baik di harap jangan putus asa dan cuba lagi di kejohanan yang akan datang.

1 comment:

Unknown said...

Dah takde berita ker puteri?