Sunday, June 8, 2014

KEJOHANAN FUTSAL PIALA MENTERI WILAYAH PERSEKUTUAN PARLIMEN CHERAS 2014


KEJOHANAN FUTSAL PIALA MENTERI WILAYAH PERSEKUTUAN PARLIMEN CHERAS 2014

Parlimen Cheras– Kejohanan Futsal Piala Menteri Wilayah Persekutuan Parlimen Cheras telah diadakan  pada 7 Jun 2014, bertempat The Challenger Sport Center Taman Cuepacs pada peringkat Parlimen Cheras  anjuran Yayasan Wilayah Persekutuan dengan kerjasama Pemuda dan Puteri UMNO Bahagian Cheras

Datuk Mahadi selaku perasmi penutup bergambar Kenangan bersama pasukan yang menang dalam Parlimen Cheras

Ketua Pemuda UMNO Bahagian Cheras Saudara Johari yazid
Ketua  Pemuda UMNO Bahagian Cheras, Saudara Johari Yazid dalam ucapan beliau berkata seramai 30 pasukan menyertai Kejohanan ini, manakala 9 pasukan dari kalangan Puteri yang diwakili disetiap peringkat cawangan-cawangan didalam UMNO Bahagian Cheras.
Beliau juga memaklumkan bahawa kumpulan yang berjaya menjadi juara diperingkat Parlimen Cheras , Pasukan ini akan mewakili Bahagian UMNO Cheras  untuk merebut Piala Menteri Wilayah Persekutuan yang akan diadakan 21 Jun 2014 akan datang.

Ketua Puteri Bahagian Cheras Puan Nazatul Shima 
“Selain itu, kita berharap penganjuran kejohanan futsal ini juga akan memberi peluang kepada Peserta-peserta Pemuda / Puteri dapat mengenali Ketua UMNO Bahagian Cheras, Datuk Seri Syed Ali Alhabshee dengan lebih dekat, menurutnya lagi Kejohanan ini diadakan bagi merapatkan hubungan siratulrahim dan dapat menarik golongan muda menjadi pengundi berdaftar  dalam Parlimen Cheras.

Beliau berkata, Kejohanan Futsal Piala Menteri Wilayah Persekutuan bukanlah kejohanan baru kerana kali terakhir ia diadakan pada 2011.

“Pemuda & Puteri akan mengambil inisiatif bagi menghidupkan semula kejohanan tersebut dan akan merancang menjadikannya acara tahunan,” dalam ucapan beliau.


Dato' Hajjah berucap pada perasmian pembukaan Kejohanan Futsal Piala Menteri Wilayah Persekutuan Parlimen Cheras

Turut hadir , Ketua Wanita UMNO Bahagian Cheras, Dato’ Hajjah Zurainah  Musa beliau hadir bagi perasmian pembukaan Kejohanan Futsal Piala Menteri Wilayah Persekutuan , manakala di sebelah petang perasmian penutup oleh, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Cheras Datuk Mahadi Abdul Shukor, Ketua Pemuda UMNO Negeri Wilayah Persekutuan , Saudara Razlan.
Datuk Mahadi (tengah) menerima Cenderahati dari Ketua Pemuda UMNO Bahagian Cheras, Saudara Johari Yazid diiringi Ketua Puteri UMNO Bahagian Cheras Puan Nazatul Shima Shamsuddin bersama Naib Ketua Puteri Bahagian Puan Nurul Fadzillah





KEJOHANAN FUTSAL PIALA MENTERI WILAYAH PERSEKUTUAN PARLIMEN CHERAS 2014

Tarikh : 7 Jun 2014
Tempat : The Challenger Sport Centre
Yuran Penyertaan : RM50
Hadiah Pertandingan Terbuka Kategori Lelaki
Johan – RM1500 + Medal
Naib Johan – RM750 + Medal
Ketiga – RM500 + Medal
Keempat – RM500


Tarikh : 7 Jun 2014
Tempat : The Challenger Sport Centre
Yuran Penyertaan : RM50
Hadiah Pertandingan Terbuka Kategori Wanita
Johan – RM1000 + Medal
Naib Johan – RM750 + Medal
Ketiga – RM500 + Medal
Keempat – RM500



















No comments: