Thursday, February 11, 2010

"BAPA ANGKAT" TURUN PADANG

YB Senator Mejar Jeneral (B) Dato' Jamil Khir Baharom
Menteri Di Jabatan Perdana Menteri


Pada 9 Februari 2010, jam 8:30 malam, bertempat di Dewan Utama Pusat Rekreasi Cheras, telah diadakan perjumpaan Ahli Jawatankuasa 4 Peringkat UMNO Bahagian Cheras bersama "BAPA ANGKAT" , YB Senator Mejar Jeneral (B) Dato' Jamil Khir bin Baharom.

Pada majlis perjumpaan ini, Y. Bhg. Dato' Wira Syed Ali Al-Habshee, Ketua UMNO Bahagian Cheras telah memberi taklimat Program Juara Rakyat dan Program Biro-Biro yang telah dirancangkan sepanjang tahun 2010. Program - program yang telah di rancang sepanjang tahun 2010 ini adalah untuk memastikan UMNO Bahagian Cheras akan sentiasa lebih dekat bersama masyarakat tempatan serta memantau kesusahan dan permasalahan di Parlimen Cheras.

Majlis Perjumpaan ini telah di akhiri dengan ucapan YB Senator Mejar Jeneral (B) Dato' Jamil Khir bin Baharom. Ahli - ahli Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras amat berbangga dapat bertemu dan mendengar pandangan seorang Menteri yang cukup berdedikasi.

Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras bersama YB Senator Mejar Jeneral (B) Dato' Jamil Khir Baharom (tengah), Y Bhg. Datuk Wira Syed Ali Al Habshee dan Y Bhg. Puan Sarina Sharif

No comments: