Wednesday, August 15, 2012

MAJLIS IFTAR BERSAMA KETUA PUTERI UMNO

Satu Majlis Iftar bersama Ketua Puteri UMNO Bahagian Cheras, Puan Sarina Sharif , telah di adakan di Restoran Istana Bambu, Kuala Lumpur semalam.

Majlis Iftar tersebut adalah khusus untuk meraikan Ahli - Ahli Jawatankuasa Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras yang telah bertungkus lumus melaksanakan program Rahmat Ramadhan Siri ke 3 yang bertempat di Pusat Rekreasi Cheras.
Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras juga ingin mengambil kesempatan mengucapkan  jutaan terimakasih kepada Puan Sarina Sharif yang telah hadir bersama keluarga di Majlis Iftar dan memberi duit raya kepada ahli - ahli Puteri UMNO yang hadir.
Di kesempatan ini juga, penulis Blog Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras ingin mengambil kesempatan memohon ampun dan maaf dan mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri 1433 Hijrah kepada Yang Berbahagia Datuk Wira Syed Ali Al Habshee, Ketua UMNO Bahagian Cheras, Datuk Mahadi Abdul Syukor, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Cheras, Datuk Md Nasir Ghani, Naib Ketua UMNO Bahagian Cheras, Datuk Faridah Abu Hassan, Ketua Wanita UMNO Bahagian Cheras, Datuk Syed Mehdhar Syed Abdullah, Ketua Pemuda UMNO Bahagian Cheras dan kepada Ketua Puteri UMNO Bahagian Cheras yang di sayangi, Puan Sarina Sharif. Tidak dilupakan juga Hajjah Zurainah Musa, Setiausaha UMNO Bahagian Cheras bersama Ahli - Ahli Jawatankuasa UMNO Bahagian Cheras 4 peringkat.
Pantun Hari Raya kepada semua pembaca dan pengikut Blog Puteri UMNO Bahagian Cheras.
Sungguh cantik kain pelekat,
Dipakai orang pergi ke pekan.
Hari raya semakin dekat,

Silap dan salah mohon dimaafkan

Berharap padi dalam lesung,
Yang ada cuma rumpun jerami,
Harapan hati bertatap langsung,
memohon maaf menyusun jari .

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

1 comment:

puteri.cheras said...

kepada Puteri Warga Puteri UMNO Bahagian Cheras, Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin.