Tuesday, April 6, 2010

MAJLIS PENERANGAN PINDAAN PERLEMBAGAAN UMNO ANJURAN PERGERAKAN PUTERI UMNO WILAYAH PERSEKUTUAN.


Satu Majlis Penerangan Pindaan Perlembagaan UMNO Anjuran Pergerakan Puteri UMNO Wilayah Persekutuan akan di adakan pada 8 April 2010 bersamaan hari Khamis, pada jam 08:30 malam, bertempat di Dewan Utama Pusat Rekreasi Cheras.

Untuk makluman ahli - ahli Puteri UMNO Bahagian Cheras, Majlis Penerangan ini akan di sampaikan oleh Puan Nor Azita binti Abdul Rahman yang merupakan Penolong Setiausaha Pergerakan Puteri UMNO Malaysia.

Jemputan kepada Ahli Jawatan Kuasa Pergerakan Puteri UMNO Bahagian - Bahagian di Wilayah Persekutuan dan Ketua - Ketua Puteri Cawangan - Cawangan di setiap peringkat Bahagian telah di maklumkan oleh Setiausaha Kerja Pergerakan Puteri UMNO Wilayah Persekutuan.

Ketua Pergerakan Puteri UMNO Wilayah Persekutuan, Puan Sarina Sharif menyatakan adalah menjadi tanggungjawab pada setiap ahli Puteri UMNO Cawangan dan Bahagian bersama-sama menghadiri Majlis Penerangan Pindaan Perlembagaan UMNO. Ianya dapat memberi kefahaman yang lebih jelas dan penerangan yang lebih khusus mengenai peranan Ahli - Ahli Pergerakan Puteri UMNO di setiap Cawangan dan Bahagian.

No comments: