Monday, August 10, 2009

MAJLIS MAKAN MALAM PUTERI UMNO BAHAGIAN CHERAS (PRINCESS NIGHT DINNER)



Tarikh : 2 Ogos 2009
Masa : 8.30 malam
Tempat : Hotel Nikko, Ampang

Pada 2/8/2009 (Ahad), Puteri UMNO Bahagian Cheras telah mengadakan Majlis Makan Malam yang bertemakan “Princess Night” yang diadakan di Hotel Nikko, Ampang. Penganjuran Majlis Makan Malam tersebut bertujuan untuk meraikan para perwakilan dan pemerhati yang hadir pada Persidangan Perwakilan Puteri UMNO Bahagian yang lepas. Kehadiran para tetamu jemputan adalah seramai 150 orang dan tetamu khas terdiri daripada Ketua dan Naib Ketua Pergerakan Wanita UMNO Bahagian juga di jemput bagi memeriahkan Majlis.

Beberapa acara persembahan telah diaturkan seperti Persembahan Tarian, Nyanyian dari Ahli Puteri UMNO Cawangan dan paling istimewa adalah Persembahan Tarian Latin gabungan dari kalangan Ahli–Ahli Puteri UMNO Cawangan dan Exco Puteri UMNO Bahagian. Acara kemuncak pada malam itu adalah acara cabutan bertuah . 35 hadiah bertuah telah disediakan dan hadiah utama adalah 2 unit telefon bimbit …. TAHNIAH diucapkan kepada penerima yang bertuah.




Pemenang Pakaian Tercantik (Best Dress Winner) telah dimenangi oleh Puteri Cawangan Pasar Pudu dengan pakaian yang bertemakan Puteri Muslimah. Pemilihan pemenang telah di pilih oleh Yang Berbahagia Datuk Faridah Abu Hassan, Ketua Pergerakan Wanita UMNO Bahagian Cheras dan hadiah - hadiah pemenang telah di sampaikan oleh Ketua Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras, Puan Sarina Sharif.



No comments: