Monday, April 26, 2010

PROGRAM "RETREAT PUTERI UMNO BAHAGIAN CHERAS"



Biro Penerangan Puteri UMNO Bahagian Cheras, telah menganjurkan "Retreat Puteri UMNO Bahagian Cheras" selama satu (1) hari, pada 25 April 2010 bertempat di Zaini Guest House, Janda Baik, Pahang.



Objektif perlaksanaan program yang telah direncanakan ini adalah bertujuan untuk
  • Menyalurkan maklumat-maklumat penting yang berkaitan dengan isu semasa kepada semua ahli Puteri UMNO Bahagian Cheras.
  • Menyedarkan ahli Puteri UMNO bahawa usaha untuk mengembalikan kegemilangan parti adalah tanggungjawab bersama.
  • Menunjukkan bahawa perjuangan menegakkan parti bukan hanya bersifat teori semata-mata tetapi juga dalam bentuk praktikal.
  • Menyeru kepada semua ahli Puteri UMNO agar kembali bangkit bergiat aktif di dalam parti
  • Mengajar ahli Puteri UMNO sentiasa berfikiran positif dan boleh melakukan seseuatu perkara diluar kemampuan.

Puan Sarina Sharif selaku Ketua Puteri UMNO Bahagian Cheras merangkap Ketua Puteri Wilayah Persekutuan, turut hadir dan memberi ucapan dalam Perasmian Penutup Program Retreat Puteri UMNO Bahagian Cheras .



Ahli Jawatankuasa Biro Penerangan Puteri UMNO Bahagian Cheras juga ingin merakamkan ucapan ribuan terima kasih kepada Yang Berbahagia Dato' Mahadi Hj Abdul Shukor, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Cheras kerana sudi hadir ke Program ini. Tidak lupa juga kepada rakan-rakan dari Pemuda UMNO Bahagian Cheras yang telah turut sama membantu Pergerakan Puteri UMNO dalam menjayakan program ini dan yang teristimewa kepada semua urusetia yang banyak membantu bagi memastikan program ini berjaya dan berjalan seperti yang telah di rencanakan.



Kepada peserta program, Ahli Jawatankuasa Biro Penerangan ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana telah sama-sama menyertai program "Retreat Puteri UMNO Cheras". Insyallah selepas ini diharap kita akan lebih bersemangat bersama-sama menjayakan segala apa program dan aktiviti yang akan dijalankan di peringkat Puteri Bahagian dan di peringkat Cawangan.

2 comments:

Unknown said...

Suka dicadangkan pihak UMNO menghubungi En Saiful 013-365 5715 bagi mengadakan suatu program ceramah tertutup bertajuk BANGSA MELAYU MENGIKUT ULAMA AHLU SUNNAH WAL JAMAAH. Kumpulan ini terdiri daripada anak-anak murid tok guru pondok yang giat berdakwah secara sukarela menyedarkan masyarakat tentang kekufuran PAS dari segi aqidah. Mereka tidak mengharapkan sebarang bayaran dan apa yang dilakukan ialah bersifat fisabilillah

puteri.cheras said...

terima kasih en faqeh diatas info yg ingin en faqeh kongsi bersama kami, amat kami menghargainya.

insyallah kami akan menghubunggi en faqeh untuk mengetahui info selanjut yer. insyallah